.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین کلینیک داندان‌پزشکی دولتی مازندران افتتاح شد

نخستین کلینیک دندان‌پزشکی دولتی مازندران، امشب با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساری مرکز مازندران افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم, نخستین کلینیک دندان‌پزشکی دولتی مازندران با حضور هاشمی وزیر بهداشت، فلاح استاندار مازندران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجتمع پزشکی طوبی ساری افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح این مرکز درمانی تخصصی اظهار داشت: با توجه به وجود رشته دندان‌پزشکی و ساخت راه اندازی دانشکده دندان‌پزشکی، جهت تقویت نظام آموزش دانشجویان رشته داندان‌پزشکی و ارائه خدمات فوق با هزینه بسیار اندک، تصمیم بر ساخت مرکز تخصصی دندان‌پزشکی در استان اتخاذ شده است.

قاسم جان بابایی افزود: این مرکز تخصصی با استفاده از اعضای هیئت علمی و دندان‌پزشکان مجرب در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به شهروندان ساروی و مازنی است.

وی گفت: 7 میلیارد ریال برای تجهیز و 18 میلیارد ریال جهت انجام عملیات عمرانی این پروژه اعتبار هزینه شده است.

امشب نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ساختمان اورژانس سوختگی بیمارستان شهید زارع ساری افتتاح و بهره‌برداری شد.

خدمات ارائه شده در این اورژانس شامل پانسمان سرپایی، اقدامات درمانی سوانح و سوختگی شامل 4 تخت بستری و دو تخت ایزوله بوده و تنها مرکز انحصاری در قطب شمال کشور است که توسط این بیمارستان ارائه خدمت می‌کند.

برای اجرای عملیات عمرانی و تجهیز این بنای درمانی بیش از 18 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.